KREUJEMY
Firmy należą do złożonego ekosystemu, to integralna część systemu społeczno-gospodarczego. Koncepcja zrównoważonego rozwoju opiera się na przekonaniu, że wszystkie elementy systemu są współzależne, a ich sposób funkcjonowania wpływa na jakość systemu.
Społeczna odpowiedzialność to dla biznesu wyzwanie pełnienia odpowiedzialnej roli w procesie rozwoju społeczeństwa – wykraczająca poza „suchy” fakt tworzenia miejsc pracy i dostarczania produktów i usług. Oznacza to przede wszystkim odpowiedzialne generowanie zysku oraz wywieranie pozytywnego wpływu na otoczenie.
Dlatego tak ważne jest tworzenie strategii odpowiedzialności, które mogą być jednym z fundamentów wizji rozwoju firmy i odpowiedzią na potrzeby pracowników i interesariuszy zewnętrznych – na wyzwania społeczne i środowiskowe.
Pomagam moim Klientom zidentyfikować ważne z perspektywy ich biznesu obszary społecznej odpowiedzialności i zaangażowania społecznego oraz określić ważne cele i mierniki w tym zakresie.
Zajmuję się wsparciem firm w budowaniu:
– strategii CSR/ strategii wpływu społecznego
– strategii zaangażowania społecznego
– programów wolontariatu pracowniczego
– odpowiedzialnej kultury organizacyjnej
– strategii/ modeli i projektów niwelujących nierówności społeczne